Foto:
Bericht: 26 augustus 2025
Het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland zit er weer op. Deze drie dubbele jubileumeditie trok zo’n 2,5 miljoen bezoekers, meer dan 1.000 schepen en vele activiteiten.
Tijdens het evenement heeft Damen de deuren van de scheepswerf open gezet voor publiek. Tijdens de ‘Damen Experience’ konden bezoekers een kijkje nemen in de droogdok, talent testen in een simulator en genieten van het uitzicht in het reuzenrad.
Wij hebben de venuedressing van de werf mogen verzorgen.
Op het Oosterdok was een tentoonstelling van fotograaf Jimmy Nelson te bewonderen. Een zes meter hoge, drijvende installatie. Het kunstwerk werd geopend door cultuurwethouder Touria Meliani em er werd gesproken door de fotograaf zelf en Alwin Williams, creative director van SAIL.
Wij hebben deze prachtige portretten mogen printen op decotex met een afmeting van ruim 4,5 x 6 meter.
Tenslotte hebben we, aan verschillende bedrijven, nog vele materialen geleverd voor de diverse netwerkborrels en bedrijfsevenementjes. Zoals aan Dutch Standard Events die op hun beurt een sfeervolle lunch hebben georganiseerd voor CTP.
#MakeAWave